יום ראשון, 10 בפברואר 2019

מה הקשר בין מעטפות מתפוצצות לפורים ?

עד לפני יומיים לא חשבתי שיש קשר, אבל כשנפלו לידיי דפים מדוגמים של פורים, לא הייתה ברירה והייתי חייבת לנסות.
אז ישבתי להכין מעטפות מתפוצצות שישמשו כשמשלוחי מנות.

כן כן משלוחי מנות לפורים יכולים להיות גם מוגשים בתוך מעטפה מתפוצצת כשבכל כיס מתחבא עוד פרט, עוד ממתק, ברכה, רעשן או מסיכה.
ניסיתי מס' צבעי בסיס למעטפות. הראשון (הלבן) היה לי מקושקש מדיי, וכשהוספתי את כל הממתקים פנימה, הייתה לי סחרחורת קלה מרב גוונים, צבעים ודוגמאות.



כשהתאוששתי מעודף הקשקושים והצבעים, הבנתי שעם כל הכבוד לפורים אני חייבת לעדן קצת ולהרגיע בעזרת דפי בסיס כהים וצבע נוסף חלק שמתאים לדף המדוגם.

אז הכנתי את הטריוויאלית עם רקע שחור, ותוספת של דף בסיס צהוב חרדל.
הכנתי תוספות של רוזטה, מגנט בתוך פקק מתכת שטוח, אטב מעוצב ותגית עם ברכה.


 כבר הייתי מרוצה יותר מהתוצאה, ורמות הלחץ ירדו. כמו שניתן לראות, בחלק האחורי (התמונה האחרונה) אפשר להוסיף כיס נוסף שטוח או כיס עם נפח. 

 החלטתי להכין עוד מתפוצצת אחת והפעם בגוון חום כהה עם ורוד. 
שמחה שעשיתי זאת כי היא האהובה עליי. כמו בקודמות גם כאן יש רוזטה דו צדדית, מגנט בפקק מתכת, אטב מעוצב ותגית עם ברכה.


נראה לי שאני כבר מוכנה לפורים. יש לי עוד כמה רעיונות ועוד כמה דברים שהכנתי מהדפים המדוגמים לחג, אבל הם כבר יבואו בפוסט אחר. 

בהזדמנות זו מזכירה שהשבוע מתחילות הסדנאות להכנת "מעטפה מתפוצצת", אז אם גם אתם רוצים להכין מעטפה שכזו עם עוד הרבה תוספות שיכולה להתאים לכל מאורע, מוזמנים להרשם עפ"י הפרטים שכאן : 
או לבקר אותי כאן: מיכל נייר ומספריים

מוזמנים להשאיר לי סימן שביקרתם , 
שבוע טוב
מיכל


2 תגובות:

  1. איזו התאמה מדליקה!משלוח מקורי ומיוחד. אני הכי אהבתי את הגרסה הצהבהבה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה. מודה שהצהוב הזה ממש מקפיץ.

      מחק